Sabtu, 19 September 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir & Batin...


Alhamdulillah,setelah sebulan berpuasa, kini tibalah masanya umat Islam menyambut hari kemenangan setelah menahan lapar,dahaga dan nafsu selain mendidik kita untuk mendisiplinkan diri serta memperbanyakkan amal ibadat. 

Syukur juga disepanjang bulan ramadhan kali ini aku dapat mempelajari berbagai-bagai suasana, kesabaran serta ujian yang tak putus-putus walau pun adakalanya ianya amatlah sukar untuk digambarkan dengan kata-kata..namun apa yang aku harapkan agar syawal pada kali ini akan lebih memberikan kebahagiaan dan ketenangan untuk aku meneruskan setiap langkah demi langkah menuju dan mencari jalan hidupku sendiri.


Semoga impian ini akan dapat dikecapi pada syawal kali ini... Sesungguhnya aku amat mengharapkan satu keajaiban berlaku takkala hati dirundung kesedihan dan kedukaan yang semakin hari semakin berpanjangan.

Andai ini adalah keputusan terakhir yang harus aku terima, aku berharap ia juga adalah sejarah yang tidak akan berulang pada masa-masa hadapan. Kesakitan yang sangat sukar untuk dirawat dan membuatkan aku harus bermain dengan semangat untuk melawan segala keperitan yang ditanggung selama ini...


Semoga Kehadiran syawal Ini Akan Lebih Bermakna Dalam Hidupku...

Dikesempatan yang ada ini, aku ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf kepada semua insan yang mengenali diri ini terutama kepada seseorang yang sering memberikanku nasihat, kata-kata semangat, penawar untuk aku bertahan dan yang aku amat sayangi serta cintai Nurul Asmera walau jauh dimata namun,amat dekat dihati. Tak lupa juga sahabat-sahabat yang tak putus-putus bersama membantu bagi aku mendapatkan sedikit ruang untuk merasa nikmat kegembiraan serta erti sebenar kehidupan. Kepada teman-teman serta pengunjung  Laman Nurani , Pusaka Gayong Pulau Pinang , KBP , KGAGSAnak Gayong.NetFacebook , FriendsterMyspace , Tagged dan My Live Blog! Jasa kalian amatlah dihargai,semoga ikatan ukhwah diantara kita akan berkekalan hingga akhir hayatku.

Bersama Memartabatkan Seni Warisan Bangsa

Dengan ingatan tulus ikhlas serta ikatan tali silatulrahim ini, saya ingin menjemput saudara serta saudari serta keluarga untuk datang beraya ke teratak usang saya di 5846 Kampung Nyior Sebatang, Seberang Perai Utara pada hari raya nanti. Insya'Allah saya sedia menanti kehadiran anda dengan hati yang terbuka.
Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin....

* Untuk Tempahan Demonstrasi Silat Majlis Kahwin atau Majlis Keraian selepas hari raya ni boleh la menghubungi saya di talian 012-5633904 (Cikgu Helmi) , PSSPGM Penang , Email.





Ikhlas dari:
Adi Putra 
Helmi 
Panglima Hitam

4 comments:

Murni Alfathunnisa berkata...

salam aidilfitri, maaf zahir batin :-)

Adi Putra berkata...

salam aidilfitri jua...
maaf zahir & batin andai ada salah dan silap...

Teh Ais Gula Madu berkata...

salam aidilfitri abee...

wet raya mana???? hehehe

Maiyah berkata...

Salam lebaran.. :)