Isnin, 2 November 2009

Akhirnya.....................


Setelah penantian demi penantian,akhirnya baju yang bukan saja aku tapi kawan-kawan bloggers yang lain idamkan telah dapat dimiliki pada 27 Oktober yang lalu.. Setinggi-tinggi terima kasih yang tak terhingga kepada Cik Saffa yang sentiasa berusaha untuk mempermudahkan urusan jual serta tempahan kami ini.

Ni La 1st Blog Yang Aku Reka...Alhamdulillah

Walau pun berbagai-bagai dugaan serta cabaran, beliau tetap tidak berputus asa bagi memenuhi setiap impian kami untuk memiliki T-Shirt nie.. Baca artikel nie teestory Memang cantik design siap ada url kami sendiri kat belakang baju. Lepas nie bleh la bergaya ngan baju baru nie,hehe...yang takde tu jangan jeles tauuu... hahahaha..

 Amacam? Jangan Jelez....haha
Tak sabar rasanya nak pakai baju nie pi gatgering ngan KBP, nak kena plan cepat-cepat nie.. Untuk kawan-kawan yang lain, apa kata kalau kita wujudkan satu T-Shirt  untuk ahli Komuniti Bloggers Penang (KBP)? Baru mantapkan...tul tak? Pada kedua-dua admin yang tersohor adinda Luth Textile & Mr. Hadi kut depa da cadangan yang lagi best & mantap... Akhir sekali, mudah-mudahan ikatan ukhwah kita akan kekal sampai bila-bila walau hanya kenal melaui blog dan komuniti...

1 comments:

Maiyah berkata...

mudah-mudahan.. :)